Spis treści
§ 5. Reklamacje i pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
§ 7. Prawo zobowiązuje = nie kopiuję! Nota o prawach autorskich do Regulaminu sprzedaży
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy ZALNET (zwany dalej „Sklepem Internetowym”) prowadzi sprzedaż godzin konsultacji oraz treści cyfrowych, w tym e-booków (zwanych łącznie „Produktem”) zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca na stronie Sklepu Internetowego lub podczas bezpośredniego kontaktu z Kupującym poinformuje o parametrach Produktu, poda instrukcję jego użycia i wymagania techniczne środowiska cyfrowego, które powinien spełnić Kupujący.
- Proces zamówienia i realizacji usługi konsultacji normuje Regulamin świadczenia usług elektronicznych, który jest dostępny na stronie: https://zalnet.pl/ (zwanej dalej „Stroną”).
- Właścicielem Sklepu Internetowego jest Beata Zalewa, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „ZALNET Beata Zalewa”, stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej: Wola Radzięcka 62, 23-440 Frampol, zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (CEIDG) – prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, nr NIP: 7171119964.
- W Sklepie Internetowym Produktmoże kupić:
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,
– zwany dalej, każdy z osobna „Kupującym”, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
- Dane osobowe rejestrowane w Sklepie Internetowym i na Stronie są zbierane oraz przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów zawartych w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1781) oraz RODO – Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Ceny produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym podane są w polskich złotych i są cenami brutto.
- Sklep Internetowy wystawia faktury VAT.
- Cena wybranego Produktuobowiązuje w chwili składaniazamówienia przez Kupującego.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do:
- zmian cenProduktów, które znajdują się w jego ofercie,
- wprowadzenia nowych Produktów,
- wycofaniadotychczasowych Produktów,
- przeprowadzenia akcji promocyjnych oraz ich usuwania
– w sposób umożliwiający zapoznanie się ze zmianami przez Kupujących przed złożeniem zamówienia i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Kupującego wiążą informacje zawarte w Sklepie Internetowym, zamieszczone przy kupowanym Produkcie w chwili złożenia zamówienia.
- Wszystkie dane, opisy i zdjęcia prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią własność Sprzedawcy i zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych podlegają ochronie prawnej, zatem nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane lub używane do celów handlowych.
§ 2. Zamówienia
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych osobowych, danych odbiorcy zamówienia, adresue-mail do doręczenia Produktu oraz spełnienie warunków ujętych w pkt 6) niniejszego paragrafu.
- W celu złożenia zamówienia konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu.
- Zamówienia przyjmowane są przez 5 dniw tygodniu przez 24godziny za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Po złożeniu zamówienia e-booka, Kupujący otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Proces zamówienia i realizacji usługi konsultacji normuje Regulamin świadczenia usług drogą elektronicznych, który jest dostępny na Stronie.
- Realizacja zamówienia następuje po dokonaniu przez Kupującego wpłaty za zakupiony Produkt.
§ 3. Płatności i wysyłka
- Klient dokonuje płatności za Produkt w terminie zakreślonym przez Usługodawcę, za pośrednictwem dostępnych w Sklepie Internatowym operatorów płatności elektronicznej lub na następujący rachunek bankowy:
mBank S.A.
Numer konta: 50 1140 2004 0000 3102 6777 2570
ZALNET Beata Zalewa
Wola Radzięcka 62
23-440 Frampol
NIP: 7171119964
- Kupujący wskazuje w tytule przelewu:
- swoje dane (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy),
- dodatkowe dane, które są niezbędne do wystawienia faktury VAT,
- nazwę zamówionego Produktu,
- pozostałe dane, o które poprosił Usługodawca.
- Kupujący akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na wystawienie oraz dostarczenie faktury VAT w formie elektronicznej na swój adres e-mail.
- Warunkiem wydania Produktu jest zaksięgowanie wynagrodzenia na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Sklep wysyła zamówiony e-book za pośrednictwempoczty elektronicznej.
- E-booki dostarczane są od poniedziałku do piątku, w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.
- Jeśli Kupujący wykupił godziny konsultacji, to po zaksięgowaniu płatności otrzymuje na podany w procesie zamówienia email link do spotkania online na platformie Microsoft Teams.
§ 4. Odstąpienie o umowy
- Niniejszy rozdział reguluje prawo odstąpienia od umowy dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, zwanych dalej w rozdziale „Kupującym”.
- Kupujący, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu, Kupujący wzywa go do jego dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Produktu niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Kupujący może odstąpić od umowy.
- Produkt uważa się za dostarczony w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek pozwalający na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej został udostępniony Kupującemu lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu samodzielnie wybranemu przez Kupującego do tego celu lub gdy Kupujący lub takie urządzenie uzyskali do niej dostęp.
- Kupujący może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu, jeżeli:
1) Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu, lub
2) strony uzgodniły, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie.
- Kupujący może odstąpić od umowy także w przypadku otrzymania Produktu niezgodnego z umową, jeśli spełnią się przesłanki określone w ust. 14 rozdziału „§ 5. Reklamacje i pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji”.
- Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Kupującemu płatności należne wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy otrzyma treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, za które jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Kupującemu potwierdzenie otrzymania zgody.
- Sprzedawca poinformuje Kupującego, że zamawiając Produkt potwierdza prośbę o jego udostępnienie przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od zamówienia, tym samym zgadza się na utratę prawa do zwrotu Produktu zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach Konsumenta. Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgody na utratę prawa do zwrotu Produktu na adres e-mail Kupującego.
- Kupujący może odstąpić od umowy przed udostępnieniem Produktu. Ze względu na szybki proces realizacji zamówienia, Kupujący powinien odstąpić od Umowy niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia, w najszybszy możliwy sposób, tj. przez telefon lub adres e-mail.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na adres e-mail: info@zalnet.pllub telefonicznie pod numerem tel. : +48 600 926 031.
- Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
§ 5. Reklamacje i pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
- Sprzedawca odpowiada za zgodność Produktu z umową.
- Kupujący ma obowiązek współdziałania ze Sprzedawcą, w celu rozwiązania problemu związanego z dostarczoną treścią cyfrową, m.in. ma obowiązek udostępnić Produkt do zdalnego zbadania przez Sprzedawcę lub w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Kupującego. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o błędach lub niezgodności Produktu z umowna na adres e-mail: info@zalnet.pl.
- Produkt jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umowąpozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność,
- interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebna Kupującemu, o którymKupujący powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto, aby Produkt został uznany za zgodny z umową, to treść cyfrowa:
- nadaje się do celów, dla których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, normtechnicznych lub dobrych praktyk;
- występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność,dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju i których Kupujący może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charaktertreści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nimwiedzieć,
- przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane, z zachowaniemwarunków i formy w jakiej publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalnysposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Kupującego o zawarciu umowy;
- jest dostarczana z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Kupujący możerozsądnie oczekiwać;
- jest zgodna z wersją próbną lub zapowiedzią udostępnionymi Kupującemu przez Sprzedawcę przed zawarciem umowy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej z umową w zakresie, o którym mowa w ustępach powyżej, jeżeli Kupujący, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha treści cyfrowych odbiega od wymogów zgodności z umową określonychw tych ustępach oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy treści cyfrowej.
- W przypadku gdy umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej w sposób ciągły, treść cyfrowa musi pozostawać zgodna zumową przez oznaczony w umowie czas jej dostarczania.
- Treść cyfrową dostarcza się w najnowszej wersji dostępnej wchwili zawarcia umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.
- Sprzedawca odpowiada za brak zgodności treści cyfrowej dostarczanej jednorazowo lub częściami z umową, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od dostarczenia treści cyfrowej.
- Domniemywa się, że brak zgodności z umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia treści cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
- Sprzedawca odpowiada za brak zgodności treści cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły z umową, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli się w tym czasie ujawnił.
- Domniemania określone w ust. powyżej nie ma zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe Kupującego nie jest zgodne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
- Kupujący, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla niego środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiskacyfrowego Kupującego, nie wykonuje tego obowiązku.
- Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia do zgodnościz umową. Jednakże gdyby doprowadzenie do zgodności z umową było niemożliwe albogdyby pociągało za sobą dla Sprzedawcy nadmierne koszty, Sprzedawca może odmówićdoprowadzenia do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia sięwszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej zgodnej z umową.
- Sprzedawcazobowiązuje się doprowadzić treść cyfrową dozgodności z umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego,uwzględniając jej charakter oraz cel, do którego jest wykorzystywana. Koszty doprowadzeniatreści cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Kupujący możezłożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernychkosztów;
- Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej do zgodności zumową;
- brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbowałdoprowadzić treść cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzion treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub beznadmiernych niedogodności dla Kupującego.
- Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy,w jakiej wartość treści cyfrowej niezgodnej z umową pozostaje dowartości treści cyfrowej zgodnej z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treśćcyfrowa jest dostarczana częściami lub w sposób ciągły, przy obniżeniunależy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa pozostawała niezgodna zumową.
- Sprzedawca informuje, że Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa jestdostarczana w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
- Kupującymoże złożyć reklamację na adres e-mail: info@zalnet.pl.
- Kupujący w reklamacji powinien podać:
- swoje dane: imię i nazwisko/nazwa firmy,
- nazwę Produktu,
- datę zakupu Produktu,
- datę pierwszego użycia Produktu,
- prośby lub żądania związane ze złożoną reklamacją,
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację wraz ze wszelkimi dowodami wykazującymi zasadność roszczeń reklamacyjnych,
- adres na który należy przesłać odpowiedź na reklamację.
- W przypadku, gdy złożona reklamacja nie spełnia warunków określonych w ust.powyżej, Sprzedawca, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, wzywa Kupującego do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty wpływu. W sprawach szczególnie trudnych, wymagających dodatkowych ustaleń, dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu odpowiedzi, o czym Kupujący zostanie poinformowany.
- Kupujący może złożyć reklamację na formularzu reklamacji, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w rozdziale „§ 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń” Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Regulamin przeznaczony jest do użytku Kupujących Sklepu Internetowego w związku z zawarciem i wykonaniem umowy sprzedaży Produktu. Posłużenie się Regulaminem do innych celów i przez osoby trzecie jest zabronione (patrz § 7).
- Kupujący powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem przed dokonaniem zakupu.
- W zakresie nieuregulowanym Regulaminem wiążą postanowienia Polityki Prywatności, Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz przepisy prawa polskiego.
- Postanowienia dotyczące Konsumenta stosujemy także do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- W celu skorzystania z załącznika nr 1 lub nr 2 należy:
- pobrać regulamin na urządzenie elektroniczne,
- włączyć drukarkę i wskazać do wydruku odpowiednie strony.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu wyłącznie z ważnych powodów, w tym zmiany przepisów prawa.Zmiany wchodzą w życie po 7 dniach od dnia publikacji na Stronie. Publikacja zmian następuje w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią przez Kupujących. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosujemy wersję Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia.Kupujący powinien zapisać (pobrać) wersję regulaminu sprzedaży, obowiązującą w dniu złożenia zamówienia. Na wniosek Kupującego, Sprzedawca udostępni wersję regulaminu z daty zakupu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Regulamin obowiązuje od dnia 15.06.2022 r. do dnia zmiany lub uchylenia.
§ 7. Prawo zobowiązuje = nie kopiuję! Nota o prawach autorskich do Regulaminu sprzedaży
Właścicielem wszystkich materialnych praw autorskich do kopii wzorca niniejszego Regulaminu jest Usługodawca firmy ZALNET Beata Zalewa, zwanej dalej „Firmą”, który dnia 15.06.2022 r. udzielił Firmie niewyłącznego i niezbywalnego prawa do wykorzystywania tego Regulaminu do celów związanych z prowadzeniem działalności usługowej w Internecie. Regulamin został stworzony w oparciu o stan prawny obowiązujący w dniu 15.06.2022 r. zgodnie z zasadami techniki prawodawczej. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie wzorca Regulaminu bez zgody Właściciela jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej.
ZAŁĄCZNIK NR 1
Miejscowość, data: …………………………….
Informacje podane przez Kupującego:
Imię i nazwisko: …………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….
Adres do udzielenia odpowiedzi na reklamacje: ……………………………….
SPRZEDAWCA
ZALNET Beata Zalewa
Wola Radzięcka 62
23-440 Frampol
Reklamacja produktu z treścią cyfrową
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu……………… ……………………(nazwa produktu) jest wadliwy/nie odpowiada opisowi na stronie / nie odpowiada umowie / z innych przyczyn podanych w uzasadnieniu*
*niepotrzebne skreślić
Produkt został odebrany w dniu……………………(dokładna data).
Produkt został pierwszy raz użyty w dniu…………(dokładna data).
Uzasadnienie
Składam reklamację na Produkt, ponieważ ……………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………….…………………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(uzasadnienie reklamacji z przedstawieniem zarzutów, w tym opis wady/błędu/braku zgodności z opisem na stronie/braku zgodności z umową/ innych przyczyn).
Z powyższych względów żądam:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami reklamacji oraz odstąpienia od umowy sprzedaży, które są zawarte w Regulaminie Sklepu Internetowego.
Podpis:
…………………………..
(czytelnie imię i nazwisko Kupującego)
ZAŁĄCZNIK NR 2
Miejscowość, data: …………………………….
Informacje podane przez Kupującego:
Imię i nazwisko: …………………………….
Adres do korespondencji: ………………….
E-mail: ……………………………………..
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………
SPRZEDAWCA
ZALNET Beata Zalewa
Wola Radzięcka 62
23-440 Frampol
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży zawartej dnia …………….. dotyczącej ……………………………………..(nazwa produktu lub nazwa i ilość godzin konsultacji).
Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie:…………………………………………………złotych):
poprzez przekaz pocztowy na adres:
………………………………………………………………..……………………………………….
na rachunek bankowy o numerze: …………………………………………………………………
……………………………………………………(podać inny sposób zwrotu).
( zakreślić i uzupełnić wybrany sposób zwrotu płatności).
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami reklamacji oraz odstąpienia od umowy sprzedaży, które są zawarte w Regulaminie Sklepu Internetowego.
Podpis:
…………………………..
(czytelnie imię i nazwisko Kupującego)